Keine Spur

Da steh ich nun

Vom Auto keine Spur 

Markstände am aufbauen

Ich wetz meine klauen 

Bett frag ich den Mann 

Wo mein Auto sein kann 

Links geradeaus, Spital 

Tönt weit, danke sagi mal 

Lauf los mit Sack und Pack 

Es regnet wieder, was für kack 

dort angekommen mussi weiter 

Wärs es sunnigs Reisli wäri heiter 

endli bim hotel police ako 

Maske aziehn, ineglo

nei da isch es nöd

Über d Strass wieder, mann isch das blöd 

Det erste igang au nei

nomal usse und rechts, eieiei

jetzt e Klingle wo s säged warte 

Ich päusle mal det kli im garte 

fahrzüguswis nöd debi

liit im handschuehfach natürli

nach langem hin und her 

25min wiiter laufe Kreuz & quer 

Autobahn entlang mit 3 täsche 

So wird vom rege alles gwäsche :) 

endli det ako wieder versicherigstheater 

nö staht nur ufem Fahrzüguswiis, (Alter) 

tipptipp im Telefon approval hole 

fühl mi als hätt ich s gölfli gstohle 

1h nach verschwunden fertig bloss 

Setzi mi is auto und düs Los 


Zum Glück hani no kli dörfe unterwegs mit Schwiizer kollege smsle. 

Und so d Misere halb vergesse... 


26.10.2020





Write a comment

Comments: 0